برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، سید علی محمدپور از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی " ضیافت نور"در طول ماه مبارک رمضان در دانشگاه امیرکبیر خبر داد.

برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی " ضیافت نور" توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و دل های روزه داران در این ماه بیش از پیش متمایل به معنویات و به ویژه تلاوت و تدبر در قرآن کریم است.

وی در ادامه گفت: از این رو و در جهت تقویت و تشویق امر تلاوت قرآن کریم، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر مسابقه ای را  متناظر با رسم حسنه جزءخوانی روزانه­ی قرآن در ماه مبارک رمضان با عنوان " ضیافت نور " در سطح دانشگاه صنعتی امیرکبیر ویژه دانشجویان، اساتید، کارکنان  دانشگاه و همچنین جهادگران واحد برگزار می کند؛

محمدپور در پایان و در تشریح این مسابقه ادامه داد: در این مسابقه روزانه سوالاتی از هرجزء بر مبنای ترجمه و تفسیر قرآن کریم در کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut  درپیام رسان های سروش، تلگرام و  همچنین کانال های فرهنگی دانشگاه قرار داده می شود و تا فردای آن روز فرصت ارسال پاسخ ها به آیدی @jd_aut_admin  وجود دارد. در پایان به نفرات برتر که به بیشترین سوالات در طول ماه مبارک رمضان اند پاسخ صحیح داده اند جوایزی اهدا می گردد و یک جایزه نیز به قید قرعه از میان تمامی شرکت کنندگان به یک نفر اهدا می شود.

شایان ذکر است علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه و دیگر برنامه های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر می توانند به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut مراجعه نمایند.