برگزاری پانزدهمین دوره عالی تربیت کارشناس HSE

به گزارش خبرنگار دفتر ایسنا دانشگاه امیرکبیر، مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر, پانزدهمین دوره عالی تربیت کارشناس HSE را برگزار می‌کند.

برگزاری پانزدهمین دوره عالی تربیت کارشناس HSE

به گزارش خبرنگار دفتر ایسنا دانشگاه امیرکبیر، مدیرمرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: نظر به اینکه رعایت و حفظ HSE یکی از اصول توسعه پایدار کشورهاست، مدیریت HSE با بالابردن سطح آگاهی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمام سطوح سازمانی مورد نیاز می باشد. همچنین مشارکت موثر در این زمینه، ظهور عوامل مخاطره آمیز و وقوع حوادث را حتی المقدور کاهش داده و چنین امر مهمی علاوه بر افزایش سطح آگاهی با ایمن سازی محیط کار و ماشین آلات ممکن می‌باشد.

مهندس آسیایی ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه و ارتقای سطح علمی متخصصین و فارغ التحصیلان را از رسالت‌های اصلی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر ذکر کرد و افزود: به منظور پویایی و انتقال دانش به روز با محوریت اشتغال این مرکز، اقدام به برگزاری دوره‌های تربیت کارشناس بر اساس نیازسنجی و مهارت‌های حرفه ای در طیف‌ها و زمینه‌های مختلف شغلی نموده است. این دوره با هدف تسهیل روند جذب و استخدام فراگیران در کارخانه ها و مراکز صنعتی برگزار میگردد و فراگیران با گذراندن آن آمادگی های لازم جهت حضور در بازارهای کار را پیدا خواهند کرد.

دانش آموختگان و کلیه علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر به نشانی Edu.jdamirkabir.ac.ir مراجعه و یا تماس با شماره های ۸۸۸۰۷۰۰۸-۸۸۸۹۲۱۴۴-۸۸۸۹۵۹۶۹ از مشاوره تخصصی بهره مند شوند.