کتاب

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب " تجهیزات پزشکی طراحی و کاربرد جلد اول ترجمه "پروفسور سیامک نجاریان، پوریا جعفری مقدم و نازیلا قاسمی کیانی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ رسید.

کتاب " تجهیزات پزشکی طراحی و کاربرد جلد اول " توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ هفتم رسید.

در پیشگفتار این کتاب آمده است:

  "از آنجایی که دانش مهندسی پزشکی خود ترکیبی از علم پزشکی، الکترونیک، مکانیک و علم مواد است، لذا گستره‏ی  وسیعی را شامل می شود، دیدگاه این کتاب بیشتر بر روی مباحث پایه متمرکز است و خصوصا در گرایش بیوالکتریک دارای جذابیت و کاربرد بیشتری است. از آنجایی که کتاب حاضر توسط اساتید محترم به عنوان مرجع درسی در سطح کارشناسی و ارشد و در دروسی چون مقدمه ای بر مهندسی پزشکی، تجهیزات بیمارستان ها، حفاظت از سیستم ها، الکترو فیزولوژی ، فیزیک پزشکی، و دستگاه های توانبخشی معرفی گردیده است، لازم دانستیم که نسخه فارسی آن در اختیار  علاقه مندان و دانشجویان عزیز قرار گیرد. از ویژگی ­های ممتاز این کتاب که آن را برای تدریس در حوزه وسیعی از رشته مهندسی پزشکی مناسب ساخته است، جامعیت این کتاب و تاکید آن بر مفاهیم و اصول پایه و بنیان مهندسی پزشکی است."

شایان ذکر است این کتاب در هفت فصل، ۴۳۸ صفحه و در تیراژ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۲۰۰۰۰۰ ریال به بازار کتاب عرضه شده است.

علاقمندان میتوانند کتاب مذکور را از طریق فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات جهاددانشگاهی امیرکبیر واقع در خیابان حافظ جنب درب اصلی دانشگاه و یا فروشگاه اینترنتی انتشارات به آدرس jdamirkabir.ac.ir/shop  ؛ خریداری نمایند.