برگزاری سمینار تخصصی نکات اجرایی قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، سمینار تخصصی «نکات اجرایی قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان» همراه با رهنمودهای مورد نیاز مشاغل پنج شنبه یکم تیرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ در تالار اجتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان در ایران

قانون پایانه فروشگاهی به عنوان یکی از قوانین مهم در حوزه حقوق مصرف‌کنندگان در ایران شناخته می‌شود. این قانون برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و تنظیم روابط بین فروشندگان و مشتریان در فروشگاه‌ها و مراکز خرید طراحی شده است. همچنین، سامانه مؤدیان نیز به عنوان یک سامانه الکترونیکی برای پرداخت هزینه‌های خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید در ایران شناخته می‌شود. این سامانه با هدف تسهیل پرداخت هزینه‌ها و جلوگیری از نقدینگی بیش از حد در فروشگاه‌ها و مراکز خرید راه‌اندازی شده است.

به طور کلی، قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان در ایران به منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و تسهیل پرداخت هزینه‌های خرید طراحی شده است. در این سمینار از تجربیات احمد غفارزاده مشاور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و عضو کارگروه اصلاح قوانین مالیاتی، مهدی غریب طراح اولین اظهار نامه الکترونیکی کشور، رامین امیدی مولف کتاب خدمات مالیاتی مشاغل و نینا ملازینلی دبیر اجرایی استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است برای شرکت کنندگان در این سمینار گواهینامه حضور ارائه می شود.